سوتیای ما...!!!
رفاقت نا تمام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دخترونه
special-love
عشق اول و آخر من
پرواز تا باشگاه
دوستانه
طلبه بازیگوش
M.M22
چی دوس داری؟
لوسی وستنرا-جاناتان هارکر
دوست من سلام
ترنم باران
گلبرگ شیشه ای
رفیق تنها
جدیدترین ترول های فارسی
دانلودستان
دوستی ما...♥
hichkas
سکوت بارون(وبلاگ دخترخالم مریم)
ba-ma
صمیمانه با عروس دوماد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رفاقت و آدرس sadra-2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 73581
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
الی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, :: 19:58 :: نويسنده : الی

 

 

1."میدونی فکرکنم چرا؟؟؟"

یعنی من نمیدونم زهرا چجوری این جمله رو درست کرده!!!!

 

2."تو شهرش نبودیم تو استانش بودیم"

وای میترا چ سوتی ای بود اخه؟؟؟

 

3."کشش تجربی رو نمیتونم بکشم"

حالا مریم چ بیاو ب خاطر ما کشش تجربی رو بکش

 

4."به پای هم بمیرید"

بچه های ما میگن این سوتیه!خب کجای این حرف من سوتیه؟؟

 

5."شخصلی!!! میخواسته بگه شخصی از اهل!!!"

یعنی باز من موندم تو سوتیه زهرا!!

 

6."ما همه گوشیامونو بدون اردو رفتیم!!!"

معاونمون گفته

خب چیه گوشیاشونو بدون اردو رفتن دیگه

 

7."شماره بده بهم زنگ بزن!!!

خودم گفتم!

اصلنم سوتی نیست!!!

 

8."زندگی بدون مرگز هرگز!!!

بچم زهرا میخواسته بگه زندگی بدون مریم هرگز!یکم زبونش نچرخیده

 

9."مامانت برای کیا چندمن!!!!"

ای خدددددا یعنی چی این اخه زهرا؟؟؟؟؟

 

10."قدم زیاد شد!!!

برای ما قدمون بلند میشه مثله این ک واسه میترا قدش زیاد میشه!!!

 

11."دندونامو گاز گرفتم!!"

سحر جان چجوری میشه ادم یعنی دندونشو گاز بگیره؟؟؟ها؟؟

 

ادامه دارد....



نظرات شما عزیزان:

مامان ..ღالـــهــ ــــﮧ ღ..
ساعت23:02---11 تير 1392
وااااااااااااااااای خدا ترکیدم از خنده



دلت شاد ولبت خندون عزیز مامانپاسخ:حالا کجاشو دیدی مامانی!!! بقیش مونده! مرسی فدات شم


الهه
ساعت15:30---9 تير 1392
الهه جووووووووووووووووووووون

ممنونم که به وبم اومدی

یادت نره منو لینک کنی ها

من تو رو لینک کردم اگه لینکم نکنی مدیونی

بای تاهایپاسخ:وا نه بابا عزیزم چرا لینکت نکنم؟؟؟ حتما....


زهرام
ساعت10:05---9 تير 1392
سلام الهه مردنی گیردادی بمن؟؟؟؟؟؟
پاسخ:نخیر زهرا خانوم اینا سوتیای زهرا فلاحه واسه تو هنوز مونده!!!!!


سحر
ساعت22:31---7 تير 1392
نمیدونم چرا وقتی توسوتیارو میگی بیشتر به ادم مزه میده تاوقتیکه خودش میخونه.ممنون عزیزمپاسخ:اوا واقعــــــــــــا؟؟ مرسی عزیزم

شیدا
ساعت19:09---7 تير 1392
مامان جون من چون همیشه تو مدرسه خواب بودم که وقت سوتی دادن نداشتمپاسخ:درسته خواب بودی ولی سوتیات هست نوبت توام میشه شیـــــــــدا خانوم!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: